~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

:Permulaan:

salam dan hai kepada semua…

salam perkenalan dari saya

akhirnya tercipta jugak blog ni setelah melihat kawan-kawan yang lain ada blog

dengan semangat yang waja saya dengan ini merasmikan farhanaabubakar.wordpress

~mulanya di sini~

saya mengalu-alukan komen yang membina daripada semua pembaca bolg saya ini =)

 

180720080103

 

3 Responses to “:Permulaan:”

  1. Satu permulaan yang baik..semoga istiqamah ..truskan usaha..
    Chaiyok..!!

    iklan……
    http://mylifeis4islam.wordpress.com

  2. salam…..
    sahabat…
    TAHNIAH atas kejayaan anda menghasilkan blog ini.
    TAHNIAH!!
    ape pun… cuba renung2 kan matlamat n hala tuju blog anda.
    mungkin akan lebih menarik. saya faham ini adalah permulaan..
    cuma saya ingin kongsi kan pendapat bilamana saya membaca banyak blog2 rakan2 yang lain… kebanyakan nye menceritakan hal2 peribadi.. bagi saya ini adalah satu peluang pada kite untuk menyatakan satu kebenaran…
    jadi kan blog anda satu perkongsian ilmu berdasarkan pembacaan dan pengalaman2 hidup yang boleh menjadi pengajaran, panduan dan dorongan kepada pembaca… tentunye anda ingin jadikan blog anda sesuatu yang bermanfaat kepada pembaca.jadikan setiap kalam-kalam anda adalah mutiara-mutiara ilmu yang ditagih oleh pembaca.. jadi renung2 kan dan fikir2 kan..
    key… selamat berjuang!

  3. thx noradanish =)


Leave a Reply

