~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~HAPPY NEW YEAR~

salam…

selamat tahun baru diucapkan..apa azam tahun ni???herm yang pastinya saya sgt2 mengharapkan tahun 2009 ni adalah tahun yang menggembirakan..ceria..dan penuh dgn kecemerlangan =) bukan la nk ckp tahun 2008 xbest..ada jugak kenangan yang indah2..tapi manusia yang normal semestinya mengharapkan perubahan yang positif dalam hidup masing-masing. xkan nk di takuk lama je.

herm..tahun 2009 ni jugak saya akan wat LI pada bulan 6 nanti, InsyaAllah. harap2nya dapat wat yang terbaik. cuak gak. da la wat kat seremban. jauh dari family (even masih dalam malaysia huu).cuak..cuak…

selamat melaksanakan azam anda… =)

2 Responses to “~HAPPY NEW YEAR~”

  1. ko xnk wish ke tok dpt bf diz year??
    ke ko da ade???tooootttttttt…………

  2. to Nazra:
    kalo ade..ade la…ha3
    malas nak menyemakkan azam dgn perkara tu..wah gi2 =P


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: