~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~Pelanduk Dua Serupa~

Salam..

Ada yg pernah berkata, kita mempunyai 7 orang yg memounyai raut wjah yg hampir sama dgn kita di seluruh dunia.. Herm, so far, sy dah jumpa dgn sorang yg muka hampir2 sama smpai ramai yg cakap kitorg ni adik beradik kembar. Yg pastinya kat Indonesia, seorang jurugambar yg bernama Ilham memiliki raut wajah yg seiras dengan Presiden Obama yg akan mengangkat sumpah sbgai presiden US pada hari ini.

ne_01obama-celup2

du_02obama-celup

Memng ada persamaan kan..Yg membezakan cuma warna kulit Ilham nyata lebih cerah dari Obama =) Selain itu, senyuman Obama pula nyata lebih menawan dari Ilham =D. Apa2 pun org yg wajah sama dgn kita memng ada.. Cuma ada rezeki atau tidak untuk kita menemui mereka.

*Gambar diambil dari sini*

6 Responses to “~Pelanduk Dua Serupa~”

  1. wah..rajin cr persamaan ek..
    kembr cik farhana dh jumpa??hehe

  2. wah!
    i bace gak yak ni..
    kagum gilah rope same…
    ahaks.
    dah linkkan u taw~🙂

  3. To Cik Merah Jambu:
    Bukan rajin mencarik..tp da ternampak..macam menarik je =)
    kembar sy so far ada la 2 3 org yg muka hampir2 sama..
    semua kat malaysia stakat ni ha3~

    To Oyen:
    Tq2…
    Happy blogging~

  4. aku pun ade kembar gak…
    kwan2 aku ckp muke aku kalo xpkai spek mcm dr sms….
    hahahaha

  5. To CdHudson:
    ko ni mesti nak ade kaitan ngn org2 glemer kan…=P
    tp…tang mana la yg mirip kat dr sms 2..konpius

  6. mmg ada rupe la yg obama celup 2…
    hehehehehe…………..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: