~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~Maaf dan Tunggu…~

Salam…

1st nak lafazkan maaf kepada 2 insan ini:

Nurul ‘Izzah

Nami


sebab…..

Tak dapat nak langsaikan hutang tag anda. Tag dari Izzah xdapat dilangsaikan kerana sy xtau mcm mana nk jawab. No idea at all… Tag dari Nami pulak, sy da cuba jawab..da publish pon..3 kali lagi..Tapi,,,,,,,setiap kali publish, ade je yg salah..Soalan 2 kat bawah skali la…solan 5 sebelum soalan 10 la..Macam2… So, sy hold dulu..Kalau sume ok, sy publish kan…Kalau masalah sama berulang..xdapek la den nk publish kan..huuu

Maaf…

Maaf…

Maaf…

(

sorry:(

2nd nk lafazkan tungguuuuuu kat:

Yatt

Miss Nor

Ielah

Tag anda akan sy jawab…Sooner o later…Soalan2 tag tu semua panjang2..Cuma tag Miss Nor je yg juz nk gambar..Tapi nk cari gambar yg memenuhi kriteria tag tu payah jugak ha3… Jgn risau ya..sy kan jawab nanti🙂

)

wait ya:)

*penantian satu penyeksaan…lafaz maaf penyejuk hati*



4 Responses to “~Maaf dan Tunggu…~”

  1. SALAM CIK FARHAHA..RINDU KAMOO..CHAT??

  2. manis ade hutang berbelas2 tag tau kak..
    bkn x nak buat, tpi z de mse :((

  3. salam…farhana !
    ade blog rupanya…hehe
    so, how are you?
    mcm mana study?😉

  4. To MerahJambu:

    Salam cik MerahJambu..=)
    rindu kamu juga
    sihat alhamdulillah…

    To Manis:

    kan..
    bukan xmo buat..
    tapi due to bz..
    xdapek den nk tolong..
    btw akk nk tambahkan tag yg berbelas2 tu..khas untuk Manis ha3

    To NabilahMangshor:

    Salam…
    Ya..sy suda ada blog..he3
    im fine, alhamdulillah… thx
    study so far..ok la…
    thx 4 visit my blog..
    do visit again.. n again.. n again..hee~


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: