~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~AGM Lagi~

Salam…

Pada jumaat lepas (20 Feb) jam 830 malam..telah diadakan AGM KELAB PERAKAUNAN, FEP, UKM bertempat d Dewan Kuliah 1.

picture-214

Kehadiran kurang memberangsangkan. Tak tau la apa yg mahasiswa/i perakaunan fikir mengenai AGM ni. Mungkin pada mereka..dtg AGM ni buang masa. Sedangkan, pada masa AGM la kita dapat tahu apa aktiviti yg dianjurkan..bagaimana penggunaan dana dan xlupa bagaiman protokol sewaktu AGM. Perkara seumpamani xdiajar semasa kuliah. Hanya pengalaman yg menjadi guru. Percayalah…..

-Ucapan Presiden 0809-

-Ucapan Presiden 0809-

-ucapan Dr. Zaleha (Perasmi) -

-ucapan Dr. Zaleha (Perasmi) -

Biasalah prosedur AGM…pembentangan laporan S/U..Bendahari..dan juga amanat terakhir dari presiden.

Usai pembentangan laporan dari s/u an bendahari MT dan exco dihujani pelbagai soalan. Boleh kata AGM sesi 0809 agak panas dgn soalan2 mencabar dari ahli dewan. Namun, MT dan Exco masih lagi mampu untuk memberikan jawapan walaupun kadangkala situasi hampir di luar kawalan. Pengalaman tu..:)

-MT dan EXCO KP0809-

-MT dan EXCO KP0809-

-Jwb jgn xjwb-

-Jwb jgn xjwb-

Seterusnya..pengumuman MT sesi 2009/2010.

Pada sesi ini…tampuk kepimpinan diserahkan kepada mahasiswi. TAHNIAH AINOL BASIRAH🙂 u go girl..chayoo🙂

Tahniah juga kepada kepimpinan baru. Buat yang terbaik.  Moga kelab Perakaunan menjadi kelab yang aktif dan memberi manfaat kepada ahli secara keseluruhannya, InsyaAllah…:)

*Sesuatu itu akan jadi lebih bermakna jika kita tahu menghargainya*

3 Responses to “~AGM Lagi~”

  1. rajin btul akk ye 😀

  2. huuhu,,, trase la plak,,, ana sbgai salah sorg stdnt perakaunan x hadir,,, huhu,,, bkn saje2 xnak g,,, tp dok kolej jauh dr org,, huhu nun jauh disana katakan,,, =p,,,, bile ade majlis mlm2 cengitu,,, ana susah ckit la nak g,,, ana takut xder bas nak balik jer,,, huhu,,, bas smpai kul 10.30je last(ha,, kang da citer pnjang2 ni,,, hehe),,
    majlis tu mesti 2jam lebey2 kan slalunye,, atas sbb masalah yg x dpt ana elakk’ sbb 2 la ana xdtg,,,
    (*sory bg komen pnjng2,,, tgh giler 2lis blog ni,,, hehehe)

  3. To Manis:

    Menunaikan taggungjawab selaku ahli kelab heee~

    To Adah:

    yg jauh 2 xkesah la..
    yg dekat2 ni..
    yg boleh jaan kaki je dah sampai..
    o yg ada transport…
    ish mmng xpuas hati la…

    gile tlis blog ya???
    best kan blog…:)
    majulah blog untuk semua..hee~


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: