~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~REZEKI HARI JUMAAT~

Salam semua🙂
Moga sihat2 sejahtera….

Ini cerita hari jumaat….

Hari 2 sy n housemate mcm ada pesta mknn…
mana xnya, kwn trainee sy dgn baik hatinya bagi kek batik plus mak dia plak bagi rending ayam🙂
Thx Nisha n maknya….
Mak dia kenal sy sbb pernah terserempak wktu shopping🙂
So, mgkn sbb sy ni baik hati, sopan santun, lemah lembut (perasan gile) maka mak dia ni pon ingt la kat sy hi2
Bak kata Nisha ni la…
“Kalo dia ada abang, dah lama mak dia kenenkan kitorg”
Ha3……….
Maaf ya kalo sy menyebabbkan korang termuntah lalu membatalkan puasa korang kui2:P

Oke..
make it short…
JOm tgk pe yg NIsha n mak dia bagi….

KEK BATIK

 

KEK BATIK
Kek batik yg Nisha buat ni sgt la sedap…
Bukan membodek..tapi kenyataan🙂
Tgn ada ong la itu makcik hiiii
Sepanjang hampir  4bulan praktikal ni, da 3 kali kot Nisha bawak kek batik p opis..
Rajin kan dia….🙂
Tapi sorry la….dia single but not available😛
Kek batik yg dia bg hari jumaat 2 pon dia buat sbb nk bagi kat ehem2 dia….

RENDANG AYAM

RENDANG AYAM
Rendang mak dia ni marvelous u…
Cukup sume ingredient (mcm terror masak je sy mengomen kan)
Semua part isi plak 2 mak dia bagi.mcm tau2 je sy ska part isi…
Plus,bnyk gile…sy n housemate mkn, boleh simpan untuk sahur lg….
Thx a lot ya makcik🙂

Moga rezeki mereka dimurahkan….
Terharu gile…
Once again, Thanks a lot 2 Nisha n her kind hearted mother🙂

Oke..
Jumpa d lain entry…
Jaga diri hiasi peribadi…
Salam. 

2 Responses to “~REZEKI HARI JUMAAT~”

  1. alhamdulilah rezeki2…
    sopan santun??kenyataan ape nk tkt kan..
    selamat berpuasa..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: