~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

~Pemilik Cintaku~

Salam….
Moga semua sihat walafiat menikmati hari sabtu yang menyenangkan hendaknya…

I had promise to one of my best friends, to make a book’s review when I bought it.
But then, I had a lot of works to do plus laziness so the entry bout it is being postponed for a long time.
Pity my friend…
But now, I want to redeem the promise🙂
To Atiqah, thanks cz waiting patiently ya🙂

DSC03394

nice to see nice to read🙂

Tajuk Buku: Pemilik Cintaku Setelah Allah & Rasulullah
Pengarang: Fatimah Syarha mohd Noordin
Terbitan: Telaga Biru
Harga: RM 12 SAHAJA

Buku ni dibeli sbb tertarik dgn promosi yang dilakukan oleh salah seorng blogger (Cik Manis)
So, bila sampai je peluang untk ke kedai buku, mata meliar je cari buku ni.
Dgn harga yang Cuma RM12, tak rugi rasanya pelaburan ni.
Terlalu banyak ilmu yang boelh dikutip daripada buku yang senipis 88 m/s.
Walaupun nipis, tapi sarat dgn kata2 hikmah, nasihat yang berguna serta ilmu yang bermanfaat.

Buku ni sesuai untuk remaja dan golongan dewasa tanpa mengira jantina.
Untuk mereka yang masih mencari cinta, sesuai untuk dijadikan panduan untuk mencari cinta yang sejati
Untuk yang sedang dilamun cinta, molek dijadikan landasan untuk membina cinta yang diredhai Allah
Untuk yang bakal berkahwin, elok sebagai motivasi kearah mendirikan masjid yang kukuh
Untuk yang sudah berkahwin, bagus untuk mengukuhkan lagi cinta dan kasih sayang supaya berkekalan ke akhir hayat.

Jadi, tuggu apa lagi.
cari buku ni di kedai buku berhampiran
Membaca jambatan ilmu🙂
Semoga mendapat ilmu yang bermanfaat dan diamalkan untuk menjadi muslim dan muslimah yang diredhai Allah🙂

*Dan wanita2 yang baik adalah untk laki2 yang baik dan laki2 yang baik adalah untk wanita2 yang baik (Surah al-Nur 24:26)*

4 Responses to “~Pemilik Cintaku~”

  1. cam best je..
    nak carik jugak lah!
    =)

  2. hehe…tQ….
    teringin plak nk bace….
    ley describe deeper buku ni crta sal pe???

    • more to cara nk jadi istri n suami yg soleh n soleah…
      mmng best la..
      dgn harga yg murah berbndg dgn ilmu yg terlalu bnyk kat dlm 2..
      xrugi pnya🙂


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: