~Mulanya Di Sini~
kalau tak melangkah kita tak tahu kita boleh berlari

Archive for the ‘~Opis~’ Category

~Jalan2 & Makan2~

November 20, 2009

Salam…. Semalam lepas kerja, sy, nisha n k.tini meluangkan masa ‘melawat’ Terminal 1 (tempat membeli-belah yg agk femes kat Seremban). Tujuan, membeli hadiah untk salah seorg kwn pejabt yg bakal kawin hari ni (mesti berdebar2 nk akad nikah hiiii) 🙂 Untk Mr Fadhli, diucapkan tahniah dn selamat menempuhi alam perkahwinan. Sampai kat sana, bukan beli […]

~Bubye~

November 17, 2009

Salam… Hi all my friends. This entry is my tribute to one of my officemate. Officemate?? Herm is she my officemate in fact she is practical trainee just like me? I think the ‘officemate’ term is not suitable since that term is more to permanent staff. Am I right??? Correct me if I’m wrong. Ehehe. […]

~GULA-GULA LADA~

September 10, 2009

Salam semua 🙂 Pernah makan x gula2 yg pedas???? Gula2 yg biasa kita mkn, slalunya manis kan…. Nama pun gula2…mesti la manis mcm gula… Tapi entry kali ni sy nk cerita pasal gula2 yg pedas… Nama gula2 ni… GULA2 LADA 🙂 Dah lama cite ni… Tapi br skrng ada masa nk update 🙂 Gula2 ni […]

~5 KG :) ~

August 21, 2009

Salam…. Hai semua 🙂 Erm…sok da nak berpuasa 🙂 Mcm mana preparation??? Da beli kurma??? 🙂 Herm…ktorg kat opis ni da buat pakatan…. Nak tau pe???Hiiiiii Pe lagi….pakatan untuk menurunkan berat badan la ha3… Ni semua bermula dgn cabaran oleh bekas trainee, kak hanis:) Dia ckp nak tgk gadis2 ayu kat Azmi Ismail turun skrg2nya […]

~Rezeki jgn Ditolak~

August 13, 2009

Salam… Hai….jumpa lagi 🙂   Kali ni nak cite sal rezeki yang xdisangka jumaat lepas… Rakan satu opis, En Abu Dzar dgn baik hatinya belanja kitorng semua mkn pizza… Yahooo… Entah pe kan mimpi pakcik tu..tiba2 nak blanja… Tergamam kejap kitorng bila tau berita yng menggembirakan ni…. He2…   Pesanan dibuat menggunakan telefon (ringkas dn […]